April 17, 2011

weeKeND.......SAtUrday & SUnday lepasss....

hey kawan2.....hari minggu dh tiba..sooo sabtu lepas...tanggal 16/4/2011...aku try lah nk juin outing dgn abg zack stylo lepaking....erm...dengar mcm ngeri pn ada kn....tpi....berani kan diri tok ikt guk....katanyaaa kul 4 dkt safira..tpi gupanyaaa...bkn kat safira..tpi dkt SUNWAY CARNIVAL MALL...model dr stylo lepaking masok final mr.sunway carnival iaitu JAY ...huhu...tetiba aku pn jdik knai dh jay...ehehehehe...sooo....time nk tungu kul 7....lepak laa d kepC....sembang pny sembang....tup..tup...time ngah carik port nk shut....kawan aku merangkap adik badik aku...NUR SYAKIRIN SAMSUDIN...bru perasaaan di apny lens potrait ilang....uhHHH...serap darah aku bila dengar....aku tak leh n pantang dengar ilang2 nih...sbb aku pnh alami kejadian yg mengerikan...walaupon aku bkn ilang barang..tpi aku ilang duettTTTttt....serrrr...p laaa trun tny..pekerjaa nyaa kot2 ada nmpk or amek simpan...tpi mcm yg aku pikirkan lah.....sapa laaaa nk tolak rezeki depan mata..dh laa lens potrait...sekali kalu juai..leh guk laaa dia dpt rm400....bnyk kot...haishh...nk jer pukul2 pekerja yg cuci tuh...aku mcm yakin jerk diorng yg amk...bilaa tny muka mcm jmp hantOOOO....mmmg taik...BOIKOT KEPC SUNWAY...sooo....show dh stat...aku n the geng dapt port kat tepi..sgt2 laaaaaaa tak besh..huhuhuh....pe yg sempat d cekau jerk kami amek...haish.....tpi sebelum tu....kul 8 aku g mkn char keow tieu...hahaha...rezeki murah hari tuh..sebab daa org belanjaaa..THANX TOO SI DIA..... =)

jum lah check it out....gmbr2









HARI AHAD PLAK TANGGAL 17/04/2011....kuar G kedai ekin nk burn cd..then nk hantar album dkt kastemer....ehem..ehem...lama guk dok dkt kdai dia..sembang....laa..gelak ku kit laaa....huhuhuh..tgk2 jam kui 3.40....soooOOO...lepaih dh settle burn..aku pn bergegas laaa ke sunway carnival mall lg...nk hantar album...huhuhuh....pas hantaq truih lajak ke juscooOOOooo....sambil ondaway tuuu..daaa member msg..ajak tgk muvie...atoi laaaa.....dh kul 4 lebey2 kot...huhu...aku pn tak nk..then dia ajak lepak..ahahaha..kami pn lepak laaa dkt A&W...pekena ruutbeer sorang segelas....perghhhHHHh..lapang dada..THANX LAAA dkt kawan aku tuh..bab belanjaaaa minum..ekekeke....pas tu..p patah balik ke kedai ekin....tong..tang..tong..tang..pny sembang...dh tu plak..depa..dok cuak nk ke prektikal hari isnin..ahahahaha...PAPER PN GUD LUCK TOOO ALL THE PENGYOU yg berprektikal hr ni....muahx..lebiu u ols...HAHAHAHhaha

1 comment: